Goed om te weten

  • Wij verzoek u zich bij binnenkomst te melden aan de balie, zodat wij weten dat u er bent. Dit zorgt ervoor dat u beter op tijd wordt geholpen.
  • Indien u verhinderd bent, dan moet u uw afspraak minimaal 24 uur van tevoren afzeggen. Dit dient u telefonisch te doen. Het afzeggen van uw afspraak per email of inspreken van de voice mail is niet mogelijk! Heeft u niet op tijd afgezegd, dan zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
  • Bij een eerste bezoek brengen wij graag samen met u al uw tandheelkundige wensen en/of eventuele problemen in kaart. Daarbij vragen we ook naar uw gezondheid, eventueel medicijngebruik en allergieën. Dit in verband met mogelijke behandelingen of recepten die we voorschrijven. U dient ook een vragenlijst in te vullen. Dat kunt u van tevoren doen.
  • Het voorkomen van gaatjes en tandvleesaandoeningen is een van de belangrijkste pijlers van onze groepspraktijk. Daarom is het belangrijk elk half jaar uw gebit te laten controleren. Wij zullen u per brief, telefoon of email op de hoogte brengen wanneer het weer tijd is voor de controle.
  • Vanzelfsprekend slaan wij uw gegevens op in onze patiëntenadministratie. Mocht er iets veranderen, zoals een verhuizing, een nieuwe verzekeraar of wijzigingen in uw medische gegevens, dan verzoeken wij u dit zo snel mogelijk aan ons door te geven.
  • In de gezondheidzorg is het gebruikelijk om voor de patiëntenadministratie een privacyreglement te hanteren. Dat houdt onder meer in dat u inzage heeft in uw gegevens en dat wij alleen met uw toestemming gegevens aan derden mogen verstrekken. U vindt onze privacy statement hier.
  • In onze praktijk zijn huisdieren niet toegestaan. Ook verzoeken wij u om uw mobieltje uit te zetten!